Khamis, 21 Jun 2012

Hidup Ku Selepas SPM

Selepas spm aku mula kerja dengan mama aku di offc pguam mama aku...ye la tera nak tunggu keputusan spm kluar kan....pegalaman kerja dgn mama sendiri ni mmang memilukan..ye la stiap ari klau ade yang x kena mesti kena marah nya.....hehehe..tp klau nak tahu waktu ni aku ade dah pakwe...tp aku x suka dengan perangai dia n aku ptus...ye la aku x suka laki yg antar msj kt mama aku klau ade yg x kena...lepas dapat keputusan spm yg amat x berpuas ati aku x tahu nk bt kja apa....waktu 2 plak kebetulan maksu aku besalin anak ke 3....so aku duk umah maksu jaga bby yang comel sekali....stiap pagi bila maksu nak pergi kja..msti aku akn jga bby..bayang kan aku kena jaga bby yang berusia 3 bulan aku jga...bes sagat...bagi mandi baby..bg makan baby..smua aku buat...dari situ aku minat dengan baby yang comel mcm bby maksu aku...tmbam sagat.....



                                          Ni lah baby tembam yang aku jaga waktu dia usia 3 bulan




                                            Ni gambar dia waktu berusia setahun....dah boleh jalan dah




Tiada ulasan:

Catat Ulasan